Kraj

Trzeci, prorodzinny etap kampanii Western Union

Ruszył kolejny, trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy Western Union świadczącej usługi transferów pieniężnych. Jej głównym celem, podobnie jak poprzednich części,...

Ruszył kolejny, trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy Western Union świadczącej usługi transferów pieniężnych. Jej głównym celem, podobnie jak poprzednich części, jest zapoznanie odbiorców z odświeżonym wizerunkiem marki. Nowym elementem kampanii jest promocja tanich usług transferów krajowych. Kampania Western Union obejmuje cały kraj. Strategia przekazu została oparta przede wszystkim na wartościach rodzinnych. Hasłem kampanii jest: “Przesyłasz coś cenniejszego niż tylko pieniądze”. Wykorzystano stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TV Polonia, TVN, TVN Siedem, Polsat i TV4. Kampania potrwa do końca grudnia br. Western Union jest obsługiwany przez Leo Burnett i Starcom, w zakresie PR – przez agencję MagnifiCo. (KP)