Zagranica

Brytyjczycy celebrują swoją kulturę kanapkową

Najpopularniejsza na Wyspach marka herbatników i ciastek Walkers wprowadza na rynek limitowaną linię produktów o smakach sosów kanapkowych Heinza.

Brytyjczycy celebrują swoją kulturę kanapkową
W Wielkiej Brytanii Anglicy zdecydowali, że rozpoczynają celebrację kultury kanapkowej charakterystycznej dla Wysp. Na rynek trafia limitowana edycja najpopularniejszych chrupiących przekąsek na Wyspach marki Walkers o smakach sześciu sosów kanapkowych marki Heinz.
Przekąski występują w smakach: boczek i keczup, ser, ogórek ze śmietanką, pieczony kurczak i majonez, szybka pieczona w gorczycy, tosty z serem, kiełbasa i inne. Nowość będzie wspierana w punktach sprzedaży za pomocą POS-ów. Marka organizuje również loterię, w której można wygrać 10 tys. funtów, a także darmowe paczki przekąsek.

(Campaign)