Kraj

Amica osiągnęła dwa miliony wyświetleń kampanii pt. "Historie kuchenne" [wideo]

Celem akcji było ukazanie funkcjonalności sprzętów marki Amica przez domowników.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtKH1rGCZ7JI%22%7D
Za cztery powstałe spoty reklamowe odpowiada Łukasz Kośmicki, operator i reżyser, twórca takich produkcji jak “Rodzinka.pl” czy “Przepis na życie”. Przedstawione w spotach sprzęty kuchenne stanowią tło opowieści dla wartości takich jak wspólne spędzanie czasu i pozytywne emocje związane z gotowaniem.

Największym zainteresowaniem wśród użytkowników YouTube cieszył się spot pt. “Słoneczne śniadanie”, który osiągnął wynik ponad miliona wyświetleń w ciągu pięciu miesięcy od opublikowania. Poza kanałem na platformie YouTube do promocji filmów wykorzystano także platformy typu wideo na życzenie, takie jak Player.pl.

Wszystkie filmy z serii “Historie kuchenne” są dostępne na kanale: Amica AGD na YouTube.