Zagranica

Chris Mosier w kampanii Nike

W+K Portland z kampanią z udziałem transgenderowego sportowca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_gq8PO9XK2Y%22%7D
Podczas igrzysk olimpijskich w Rio marka Nike wyemitowała specjalny spot, którego głównym bohaterem jest Chris Mosier – transgenderowy lekkoatleta, członek reprezentacji Stanów Zjednoczonych. To pierwsza taka postać w kampaniach Nike.  Koncept kreatywny opiera się na serii pytań i odpowiedzi. Pytania zadawane są z offu głosem Oscara Issaka, odpowiada na nie  sportowiec. Pytania dotyczą m.in. stereotypów, np. “czy kiedykolwiek podejrzewałeś, że będziesz konkurował w najważniejszych rozgrywkach na świecie z innymi mężczyznami?”. Na wszystkie pytania sportowiec odpowiada, że “nie podejrzewał” i “nie przypuszczał”.

(Campaign)