Kraj

MPG Media Contacts zajmie się działaniami typu direct response

Agencja MPG Media Contacts należąca do grupy MPG będzie się zajmować działaniami typu direct response advertising, które dotychczas leżały w...

Agencja MPG Media Contacts należąca do grupy MPG będzie się zajmować działaniami typu direct response advertising, które dotychczas leżały w gestii firmy MPG Direct. Jest to związane z globalną decyzją sieci MPG o połączeniu dywizji MPG Direct i Media Contacts. Marka MPG Direct będzie stopniowo wycofywana z rynków, na których działała: USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Portugalii i Argentyny. – MPG nieustannie szuka sposobów lepszego obsługiwania klientów – tłumaczy tę decyzję Fernandes Rodes, global chief executive w MPG. – Coraz więcej zadań wykonywanych przez MPG Direct opiera się o internet, a z drugiej strony coraz więcej klientów Media Contacts prowadzi kampanie z wykorzystaniem mediów, w których response może być mierzony. W Polsce nie była ona w żaden szczególny sposób promowana, pomimo iż obsługiwała niektórych klientów. Wraz z informacją o decyzji połączenia MPG Direct i Media Contacts grupa Havas, do której należy sieć MPG, poinformowała o tym, że szuka partnera do współpracy w zakresie buyingu mediów, który będzie współpracował z siecią domów mediowych Media Planning. Rozmowy na ten temat miały być prowadzone z grupami Aegis, Omnicom oraz Interpublic, chociaż ta ostatnia zaprzeczyła temu, by trwały jakieś prace na stworzeniem joint venture z Havasem. (“BrandRepublic”, PR)