M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walk rozbudowuje zespół

Katarzyna Woźniak | 11 sierpnia 2016, 06:00

Wyodrębniono nową strukturę strategiczno-kreatywną, do zespołu dołączają Patrycja Otachel jako creative consultant oraz Anna Falkowska jako senior account executive.

W ramach Walk PR i Walk Social Media została wyodrębniona nowa struktura strategiczno-kreatywna. Jako pierwsza w jej szeregi wstąpiła Patrycja Otachel, która jako creative consultant odpowiada za planowanie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów obu działów. Zespół Walk PR w bieżących zdaniach wspiera też Anna Falkowska, która dołączyła do agencji na stanowisku senior account executive.
Nowa struktura strategiczno-kreatywna ma być zaangażowana we wszystkie działania bieżących klientów agencji. Ma mieć również swój udział na etapie pozyskiwania nowych kontraktów.


Patrycja Otachel jest konsultantem kreatywnym specjalizującym się w brandingu oraz projektowaniu produktu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Monday PR, Ogilvy, CzteryCzwarte Brand Design oraz Touchideas, a także realizując własne projekty. W Grupie Walk na stanowisku creative consultant będzie zajmowała się planowaniem strategicznych i kreatywnych działań dla obecnych oraz przyszłych klientów Walk Social Media i Walk PR.
Anna Falkowska na stanowisku senior account executive w Walk PR odpowiada za obsługę projektów produktowych i lifestyle'owych. Wcześniej pracowała w agencjach Alert Media Communications i Lighthouse Consultans, realizując działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla klientów z branży FMCG i bankowej, a także społecznej odpowiedzialności biznesu. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,