M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Skoda z nowym dyrektorem marketingu

Katarzyna Woźniak | 12 sierpnia 2016, 06:00

Maciej Michalik po 12 latach współpracy z marką odchodzi, jego miejsce zajmuje Arkadiusz Gwizdek.

Dyrektor marketingu Skoda Polska Maciej Michalik rozstaje się z marką po 12 latach współpracy. Michalik pełnił funkcję dyrektora marketingu przez 7 lat, wcześniej pracując w Zespole Produktu i Komunikacji Skoda Polska na stanowisku product managera.

Obowiązki dyrektora marketingu marki przejmuje Arkadiusz Gwizdek. Doświadczenie zdobywał między innymi jako dyrektor marketingu Hochland Polska, a ostatnio jako dyrektor marketingu marki Amica.
Arkadiusz Gwizdek na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów: produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki Skoda.

Czytaj więcej na temat: , , , ,