Kraj

Desperados rozpoczyna nową kampanię telewizyjną [wideo]

30-sekundowy spot pod hasłem "Wynalazcy" będzie emitowany we wszystkich ogólnopolskich stacjach. Pełna dwuminutowa wersja zamieszczona zostanie w kanale YouTube.

Kampania w paradokumentalny sposób ukazuje zabawę w towarzystwie produktu. Spot zrealizowany został w konwencji reportażu, a w

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcuSTR8VsaX8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
zięli w nim udział twórcy niekomercyjni. 

Reżyserem filmu reklamowego jest Daniel Wirtberg, który ma w portfolio licznie nagradzane projekty realizowane na pograniczu krótkich filmów artystycznych i wideoklipów.

Kampania obejmuje dwa filmy 30-sekundowe, które emitowane będą w telewizji, VoD oraz w Facebooku i Instagramie.

Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.