Zagranica

Havas Media startuje z nową siecią - FullSix Media

To trzecia sieć w obrębie grupy, a jej specjalizacją będzie komunikacja cyfrowa.

Zarząd Havas Group (HMG) ogłosił uruchomienie FullSix Media – trzeciej sieci mediowej działającej obok Havas Media i Arena Media. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju Havas Group, będącej konsekwencją włączenia FullSix w struktury HMG w ubiegłym roku.
Istniejąca dotychczas w ramach struktury Havas sieć Forward Media rozpocznie współpracę z FullSix Media od września br. Utworzona w ten sposób nowa globalna sieć ma być obecna na rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej i w Stanach Zjednoczonych. Marco Tinelli, założyciel i prezes FullSix Group, wejdzie w skład zarządu Havas Media Group i będzie odpowiedzialny za powodzenie tej współpracy od strony wykonawczej.
U podstaw działania FullSix mają leżeć wykorzystanie danych i strategia Digital First. Sieć ma w pełni wykorzystywać możliwości ery cyfrowej. Nowy model funkcjonowania agencji zakłada także pełną integrację CRM oraz earned i owned media. 
FullSix Media ma być w pełni niezależna w zakresie rozwijania własnych innowacji, tworzenia strategii handlowej, a jednocześnie, korzystając z potencjału grupy, ściśle zintegrowana z globalnymi strukturami Havas Media Group.

Na razie nie ma planów uruchomienia sieci w Polsce.