M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather wygrała europejski budżet dla marki Indesit

Serwis Dzienny | 29 lutego 2000, 00:00

O&M Worldwide wygrała budżet firmy Merloni dla marki Indesit. Zgodnie z zawartą umową, agencja musi zrezygnować z 16-milionowego budżetu Hoovera,...

O&M Worldwide wygrała budżet firmy Merloni dla marki Indesit. Zgodnie z zawartą umową, agencja musi zrezygnować z 16-milionowego budżetu Hoovera, który do tej pory obsługiwała. Ani agencja, ani Merloni nie potwierdzili wysokości budżetu Indesitu, ale jedno z włoskich mediów donosi, że jest on wart ponad 20 mln USD. Kampania Indesitu nadal jest w stadium planowania, ale O&M mówi, że jej celem jest, aby marka stała się jednym z trzech największych włoskich producentów sprzętu AGD. Kampania ruszy w całej Europie jednocześnie i obejmie wszystkie tradycyjne media. W 1999 r. Merloni sprzedał 7 mln sztuk sprzętu gospodarstwa domowego w 16 krajach Europy, Argentynie, Chinach i Singapurze. Wartość sprzedaży wyniosła w tamtym roku 1,5 mld USD.