Kraj

Sieć sklepów Mars wyda na kampanię reklamową w telewizji 2,5 mln zł

Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD Mars rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową. Jej celem jest zachęcenie obecnych i przyszłych klientów...

Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD Mars rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową. Jej celem jest zachęcenie obecnych i przyszłych klientów do odwiedzenia sklepów sieci oraz prezentacja atrakcyjnych ofert produktów dostępnych w sklepach Mars w całej Polsce. Kampania prowadzona jest na antenie telewizji publicznej, a przygotowała ją od strony produkcyjnej i mediowej Platforma Mediowa Point Group. Czerwony, pulsujący przez kilka sekund na ekranach element to oś spotu reklamowego. Ma wzbudzić ciekawość i zainteresowanie widza. Następnie w miejscu pulsującego czerwonego punktu pojawia się mapa z informacją na temat zlokalizowanych blisko klienta salonów Mars oraz prezentacja ofert produktów. Budżet kampanii wynosi 2,5 mln złotych. W kampanię zaangażowało się towarzystwo ubezpieczeniowe Żagiel oraz dostawcy sprzętów RTV i AGD – firmy: Thomson, Amica, LG Electronics, Sharp i Philips. (MKS)