Od sierpnia użytkownicy platformy NapoleonCat mogą korzystać z nowej funkcji, umożliwiającej analizę reakcji na profilach własnych i konkurencyjnych. Nowa funkcja pokazuje zarówno sumę, jak i liczbę poszczególnych reakcji na profilach. Użytkownicy mogą sprawdzać, ile ich posty zdobyły polubień, serduszek, zachwytów czy oznak niezadowolenia. Wprowadzona zmiana dotyczy postów publikowanych po 31 lipca 2016 r. Wszystkie wcześniejsze posty zawierają wyłącznie dane dotyczące polubień.
Zmiany wprowadzone przez NapoleonCat mają pozwalać marketerom i osobom odpowiedzialnym za tworzenie, prowadzenie, optymalizację czy też analizę działań w mediach społecznościowych na otrzymywanie dokładniejszych danych ilościowych, jak i jakościowych dotyczących wydźwięku publikowanych przez daną markę treści.
NapoleonCat to narzędzie wspierające działania marketingowe w Facebooku, Instagramie, Google+, YouTube i Twitterze. Umożliwia publikację i moderację treści na wielu profilach jednocześnie. NapoleonCat dostarcza również szczegółowej analityki dowolnych, publicznie dostępnych stron i profili w mediach społecznościowych, umożliwiając śledzenie efektów zarówno działań własnych, jak i konkurencji. Jest obecnie jedynym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.