Kraj

Szkolna odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Reżyserią spotu zajął się Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwH4TMkz7XT4%22%7D
Sieć Carrefour rusza z drugim etapem kampanii promującej zakupy artykułów szkolnych.

Akcję wspierać będzie nowa odsłona kampanii reklamowej z Napoleonem. Jest to  kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji, w ramach której Saatchi & Saatchi Poland realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, na OOH, w radiu, digitalu i sklepach. Reżyserią spotu zajął się Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro. Za postprodukcję odpowiada Platige Image. Za zakup mediów K2 Media.