Kraj

Eurobank namawia do oszczędzania

Piotr Adamczyk w kolejnej kampanii banku autorstwa GPD, Propeller Film oraz Starcomu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FK9OsUTyg41Y%22%7D
Eurobank rozpoczął kampanię reklamującą rachunki oszczędnościowe Ekstra Zysk. Kusi oprocentowaniem środków nawet do 3 proc. (dla nowych klientów i dla środków do 30 tys. zł).
Do emisji trafiły dwa nowe spoty telewizyjne, w których aktor Piotr Adamczyk, będący twarzą reklamową banku, wyjaśnia, jak zostać mistrzem oszczędzania. Będą one emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, prasę, internet (wideo online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi), outdoor (billboardy w największych polskich miastach) oraz placówki Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca listopada br.