Eurobank rozpoczął kampanię reklamującą rachunki oszczędnościowe Ekstra Zysk. Kusi oprocentowaniem środków nawet do 3 proc. (dla nowych klientów i dla środków do 30 tys. zł).
Do emisji trafiły dwa nowe spoty telewizyjne, w których aktor Piotr Adamczyk, będący twarzą reklamową banku, wyjaśnia, jak zostać mistrzem oszczędzania. Będą one emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, prasę, internet (wideo online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi), outdoor (billboardy w największych polskich miastach) oraz placówki Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca listopada br.