Kraj

"Życie Warszawy" chce wydać na reklamę dodatków blisko 1,3 mln zł

Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika "Życie Warszawy", rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących kreacji kampanii reklamowych trzech dodatków...

Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika “Życie Warszawy”, rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących kreacji kampanii reklamowych trzech dodatków – “Po godzinach”, “Praca Nauka” oraz “Kulisy”. Planowane kampanie byłyby realizowane w I kwartale 2005 r. Propozycje zostały wysłane do kilku agencji reklamowych. Przegląd ma charakter zamknięty. Zakładany budżet reklamowy kampanii suplementu “Po godzinach” ma wynieść 500 tys. zł, “Kulis” – 350 tys. zł, a dodatku “Praca Nauka” – 500 tys. zł. Wydawca zamierza także powrócić do koncepcji wyboru agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za kreację kampanii promującej grzbiet główny dziennika. Przetarg na agencję, bez wyboru zwycięskiej firmy, został przeprowadzony latem br. Według naszych informacji ostatecznie spółka rozpatrywała dwie koncepcje agencji MRM/Momentum i Studia P. Prawdopodobnie wydawnictwo wybierze jedną z tych dwóch firm. (JD)