Kraj

Publicis z nową odsłoną kampanii Berlinek [wideo]

Produkcją i animacją zajęło się studio animacji Human Ark.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR2zIZifoabU%22%7D
Agencja Publicis przygotowała kampanię dla marki Berlinki. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i internecie. Kreacje stworzono w oparciu o format “Berlinki mówią same za siebie” zaprojektowany przez tę agencję w 2013 r. 

Pierwszy z trzech przygotowanych przez Publicis spotów emitowany jest  w kanałach należących do TVP, TVN i Polsatu. Produkcją i animacją zajęło się studio animacji Human Ark, a organizacją planu zdjęciowego Film Produkcja. Reżyserię ponownie powierzono Wojciechowi Wawszczykowi (Human Ark).

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała dziewięć spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie” oraz trzy billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach 8. edycji programu “Must Be The Music”.