Kraj

Żywiec szuka słońca

Marka wody z portfolio Danone startuje z nową aktywizacją.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9RLeoadv-sY%22%7D
W połowie sierpnia wystartowała gra miejska “Zawsze Słońce”, organizowana przez Żywiec Zdrój (Danone). Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na wirtualnej mapie na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. W sumie do znalezienia będzie 7100 słońc, a każde z nich kryje nagrodę. Akcja trwa do 16 października.
Akcja ma być symbolicznym przedłużeniem lata. Marka zachęca do włączenia się w poszukiwania słońc w przestrzeni miejskiej albo do odkrywania ich na specjalnej wirtualnej mapie. Dostępne są dwa warianty gry, co umożliwia wzięcie udziału w grze mieszkańcom całej Polski.
Aby przystąpić do gry, należy kupić butelkę Żywiec Zdrój Smako-Łyk o pojemności 1,5 l w promocyjnym opakowaniu i ze specjalnym kodem na odwrocie etykiety. Następnie na stronie WWW należy wybrać tryb gry i aktywować kod. Każdy z kodów aktywny jest przez 24 h i umożliwia wykonanie 10 prób odkrycia słońca.
Dla uczestników gry, którzy jako pierwsi odnajdą słońca, czekają nagrody. Kampania jest realizowana w telewizji i w internecie. Działania są wsparte również materiałami POS.
Autorem kreacji jest agencja K2, która odpowiada również za realizację aktywacji. Spot reklamowy został wyprodukowany przez agencję Young & Rubicam. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi agencja VML. Za kampanię PR odpowiada agencja Garden of Words, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom.