W połowie sierpnia wystartowała gra miejska “Zawsze Słońce”, organizowana przez Żywiec Zdrój (Danone). Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na wirtualnej mapie na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. W sumie do znalezienia będzie 7100 słońc, a każde z nich kryje nagrodę. Akcja trwa do 16 października.
Akcja ma być symbolicznym przedłużeniem lata. Marka zachęca do włączenia się w poszukiwania słońc w przestrzeni miejskiej albo do odkrywania ich na specjalnej wirtualnej mapie. Dostępne są dwa warianty gry, co umożliwia wzięcie udziału w grze mieszkańcom całej Polski.
Aby przystąpić do gry, należy kupić butelkę Żywiec Zdrój Smako-Łyk o pojemności 1,5 l w promocyjnym opakowaniu i ze specjalnym kodem na odwrocie etykiety. Następnie na stronie WWW należy wybrać tryb gry i aktywować kod. Każdy z kodów aktywny jest przez 24 h i umożliwia wykonanie 10 prób odkrycia słońca.
Dla uczestników gry, którzy jako pierwsi odnajdą słońca, czekają nagrody. Kampania jest realizowana w telewizji i w internecie. Działania są wsparte również materiałami POS.
Autorem kreacji jest agencja K2, która odpowiada również za realizację aktywacji. Spot reklamowy został wyprodukowany przez agencję Young & Rubicam. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi agencja VML. Za kampanię PR odpowiada agencja Garden of Words, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom.