Kraj

WiseBase ma pomóc marketerom we współpracy z detalistami

Za projektem stoi m.in. Krzysztof Justynowicz, wcześniej dyrektor ds. rozwoju agencji GPD.

WiseBase to  to platforma do obsługi Elektronicznych Kart Produktów oraz baza informacji opisujących produkty, dedykowana branży FMCG, DIY oraz potrzebom szeroko rozumianego e-commerce. Baza mieści obecnie dane o 140 tys.rekordów aktualizowanych przez 1,5 tys. dostawców. Dane te to nie tylko podstawowy opis i zdjęcia, ale także skład, informacje o alergenach, wymagane certyfikaty itp. Sieci handlowe mogą wykorzystać dane do zakupów od producentów, ale także do prezentacji produktów w e-sklepie, tworzenia gazetek czy innych materiałów promocyjnych. Jak twierdzą twórcy projektu, zwłaszcza w przypadku e-commerce braki w rozszerzonych opisach i zdjęciach utrudniają współpracę z detalistami i sprzedaż. 

Obecnie z WiseBase korzysta m.in. Piotr i Paweł, Selgros oraz Alma Market. Usługa dostępna jest dla użytkowników na zasadach abonamentu. Projektem zarządza Krzysztof Justynowicz, który do września ub.r. był przez siedem lat dyrektorem ds. new business rozwoju agencji GPD Advertising.