Kraj

Provident kontynuuje kampanię [wideo]

Za przygotowanie komunikacji odpowiada Isobar.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9-bj-YETjyk%22%7D
Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, przedłuża akcję promocyjną, o której informowaliśmy w w kwietniu br. w MMP24.

Akcja wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.