Kraj

Spot telewizyjny "Życia na Gorąco", plany odświeżenia layoutu magazynu

"Życie na Gorąco", tygodnik kobieco-rozrywkowy Wydawnictwa Bauer, ma promocję telewizyjną w związku z wydaniem numeru na 10. urodziny. "Życie na...

“Życie na Gorąco”, tygodnik kobieco-rozrywkowy Wydawnictwa Bauer, ma promocję telewizyjną w związku z wydaniem numeru na 10. urodziny. “Życie na Gorąco” nie otrzymuje częstego wsparcia w postaci spotów telewizyjnych. W tym roku w ten sposób wcześniej promowany był tylko jeden numer. Tomasz Szymański, redaktor naczelny “Życia na Gorąco”, powiedział, że w niedługim terminie, najprawdopodobniej na przełomie roku, “Życie na Gorąco” zmodyfikuje layout. Zmiany nie będą rewolucyjne, ale zauważalne. – Uważamy, że co około półtora roku magazyn trzeba odświeżać. To jest naturalny proces – powiedział Tomasz Szymański. Nad zmianami pracuje kierownik działu graficznego “Życia na Gorąco” Marzena Dobraczyńska, a wspomaga ją art director Wydawnictwa Bauer Dorota Kaleta. Średnia sprzedaż “Życia na Gorąco” w br. wg wydawcy wyniosła ponad 652 tys. egz., co czyni go drugim najlepiej sprzedającym się magazynem po “Tele Tygodniu”, również należącym do Bauera. Wydanie jubileuszowe “Życia na Gorąco” ukazało się dziś w nakładzie podniesionym do 1 mln egz. (KP)