Kraj

DSD Polska, właściciel marki Derri, rozpoczyna kampanię kinową

DSD Polska, właściciel marki Derri, rozpoczyna dziś (piątek) kampanię kinową. Potrwa ona cztery tygodnie, obejmie wybrane kina w Warszawie, Katowicach...

DSD Polska, właściciel marki Derri, rozpoczyna dziś (piątek) kampanię kinową. Potrwa ona cztery tygodnie, obejmie wybrane kina w Warszawie, Katowicach i Włocławku. DSD Polska posiada sieć sklepów Derri w Warszawie, Katowicach, Bydgoszczy i Włocławku. Pod marką tą sprzedawana jest odzież skórzana, futra i galanteria skórzana, kierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Core targetem są jednak kobiety w wieku 25+, dobrze sytuowane majątkowo. Na naszym rynku firma działa od 2000 r., jednak jej korzenie znajdują się w Turcji – DSD jest konsorcjum zrzeszającym 200 producentów odzieży i akcesoriów skórzanych. Jest liczącym się graczem na europejskim rynku przemysłu skórzanego ze sprzedażą w 2003 r. na poziomie 185 mln dol. Kreację kampanii przygotowała turecka agencja Rafineri, media zaplanował i zakupił Mediaedge:cia. Celem kampanii jest promowanie “designerskiej” kolekcji Derri Designer’s Collection. (MG)