Kraj

Will.i.am w kampanii Nescafe Dolce Gusto

Muzyk i performer wykazuje związki kawy ze sztuką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaFkF76Ae0Fw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała kampania marki Nescafe Dolce Gusto z udziałem muzyka i kompozytora Will.i.ama. Działanie realizowane jest pod hasłem “Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”.
To polska odsłona globalnych działań marki. Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.
Motywem przewodnim kampanii jest film stworzony przez Diego Contrerasa i Salomona Lightelma, w którym światowa gwiazda muzyki Will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą marki z portfolio Nestle. W spocie reklamowym Will.i.am odkrywa na nowo przebój “(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otis Redding.
Oprócz reklamy widzowie będą mogli obejrzeć również 4 filmy, w których Will.i.am i Ola Persson, barista marki, występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach. W Polsce spot reklamowy miał premierę w Facebooku Nescafe oraz w innych kanałach społecznościowych wczoraj o godz. 10 rano. W Polsce będzie wspierany szeroko zasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube czy w portalach Onet.pl, Wp.pl, Grupy Agora czy TVN.
Za adaptację spotu na potrzeby polskiego rynku odpowiada Publicis. Media na potrzeby działań kupuje MEC.