Kraj

Bakalland dokonuje lokowania produktu w "Mam talent"

Firma równolegle wystartowała z kampanią reklamową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpmKy2V04yN8%22%7D
Nowa linia bakalii przekąskowych weźmie udział w tegorocznej 9. edycji programu Mam Talent emitowanego w TVN. O tym, że Bakalland rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną nowych przekąsek Bakallandu informowaliśmy w serwisie MMP24 z 1 września.
Podczas odcinków castingowych programu Mam Talent wszyscy uczestnicy mogli spędzać czas między występami, relaksując się w specjalnie przygotowanych przez Bakalland strefach przekąskowych. Lokowania produktów oraz brand heroes pojawią się także w odcinkach na żywo. Natomiast w billboardach sponsorskich – kolorowe postacie z opakowań ożyją.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFZxAZU88Zco%22%7D
Brand heroes to: leniwy Koko Loko, towarzyszący mu rekin, Love Las i jego zakochana fanka, tropiąca krowa wypasana na polu kukurydzy przez farmerkę.

Bakalland jest również sponsorem nagrody dla uczestnika, który zajmie 2. miejsce – “Wycieczki do krainy egzotycznej rozkoszy”.
Lokowanie produktu w Mam Talent to kolejna niestandardowa koncepcja przygotowana przez 38PR dla Bakalland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0lC-AJdE2c4%22%7D
Za kreację spotów odpowiada Liquid Thread (Grupa SMG), a zakup mediów zrealizowała agencja 38PR we współpracy z domem mediowym Starcom. Kampania została przeprowadzona przez zespół działu marketingu Bakalland: Ewelinę Haraburdę oraz Agnieszkę Pragacz, pod nadzorem Anny Sambor. Działaniom na rzecz nowej linii bakalii przekąskowych towarzyszą: kampania sponsoringowa w kinach sieci Cinema City realizowana w okresie wrzesień-grudzień, działania z udziałem influencerów i komunikacja w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona produktowa www.musiszprzekasic.pl, gdzie dostępne będą informacje o nowościach oraz spoty.