Kraj

Seagram Polska rozmawia z agencjami reklamowymi

Przedstawiciele koncernu alkoholowego Seagram Polska (SP) prowadzą z agencjami reklamowymi rozmowy na temat powierzenia budżetu promocyjnego wszystkich produktów z portfolio...

Przedstawiciele koncernu alkoholowego Seagram Polska (SP) prowadzą z agencjami reklamowymi rozmowy na temat powierzenia budżetu promocyjnego wszystkich produktów z portfolio firmy. Chodzi przede wszystkim o realizację kampanii z zakresu reklamy BTL. Negocjacje na ten temat znajdują się w różnych stadiach zaawansowania. W kręgu zainteresowania koncernu znalazło się 5 – 6 agencji, w tym m.in. Dialog Galicja, OgilvyOne i Publicis. Nie wiadomo jeszcze, czy na tym etapie dojdzie do rozstrzygnięcia, komu przypadnie obsługa SP, czy też firma zdecyduje się na rozpisanie w tej sprawie przetargu. Przez ostatnie pół roku kampanie dla marek koncernu były prowadzone przez agencję McCann Communications, która zamierza obecnie podjąć pracę dla innej firmy z branży alkoholowej, Unicom Bols Group. (JP)