Kraj

Ruszyła nowa kampania Mitsubishi [wideo]

Za kreację i produkcję spotu TV odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlJcTC1IexSo%22%7D
Trwa nowa kampania Mitsubishi poświęcona modelowi ASX. Spot TV podzielony jest na dwie części – wizerunkową i sprzedażową. Pierwsza odwołuje się do historii marki i jej osiągnięć w dziedzinie konstrukcji napędów 4×4, druga to prezentacja modelu ASX.

Spoty będą emitowane w stacjach TVP, Polsacie i TVN oraz w ich kanałach tematycznych. Za kreację i produkcję spotu TV odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly, kampanię prasową i internetową przygotowała agencja Imagine, media zaplanował dom mediowy Starcom.