Zagranica

Bentley dokonuje przeglądu globalnego budżetu reklamowego

Producent samochodów bada rozkład swoich wydatków na reklamę na świecie.

Bentley Motors rozpoczął przegląd swoich budżetów reklamowych na świecie. Właściciel marki (Grupa Volkswagen) skontaktował się z wybranymi agencjami bez ogłaszania przetargu i działania odbywają się bez pośrednika. Bentley pracował z Keko London i jej siostrzaną agencją z Frankfurtu Kemper Kommunikation od 2013 r. W czerwcu Keko na zlecenie Bentleya przygotowała kampanię “Be extraordinary”, której celem jest podkreślenie wyjątkowości i dbałości o szczegóły w samochodach marki. Wykorzystując technologię NASA, Bentley przybliżył maksymalnie szczegóły, niewidoczne na pierwszy rzut oka. Marka na potrzeby działań cyfrowych zatrudnia VML. Globalny zakup mediów koordynuje PHD. Ten podmiot przejął skonsolidowany budżet Volkswagena o wartości 2 mld funtów w lipcu br. Obsługuje również globalny budżet Porsche i Seata na Wyspach. 

(Campaign)