Kraj

Huawei wychodzi z ofertą ultrabooków dla biznesu

Do kampanii MateBooków chiński producent zatrudnił Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego.

Huawei wychodzi z ofertą ultrabooków dla biznesu
Polskie przedstawicielstwo chińskiego producenta urządzeń mobilnych Huawei wprowadza na rynek nową serię urządzeń MateBooków (to połączenie wydajnego tabletu z klawiaturą i rysikiem). Równolegle startuje kampania “Work smart not hard”, do której producent zatrudnił dziennikarza prezentera telewizyjno-internetowego Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego, założyciela Brand24.

MateBooków ma 12-calowy ekran IPS o rozdzielczości 2160×1440. Wyposażony jest w procesor Intel Core M, baterię 4340 mAh (która wedle zapewnień producenta ma pozwolić na 10 godzin pracy biurowej. Pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 10, a całość waży 640 g. Za tak wyśrubowane parametry trzeba jednak sporo zapłacić: wersja 4GB/128 RAM i procesor Intel M3 będzie kosztować 4399 zł, wersja 8 GB/256 RAM, Intel M5 zaś 5799 zł. Będzie dostępny w marketach Media Markt i Saturn oraz w ofercie operatora komórkowego Play.

– Z badań wynika, że Polacy pracują bardzo ciężko. W kampanii “Work smart not hard” pokażemy, że można pracować nie tyle ciężko, ile… mądrze. Wchodzimy w segment biznesowy, proponując naszym klientom nie tylko wydajne, mobilne urządzenie 2 w 1 – MateBooka i świetnego smartfona Mate 8. Dajemy coś znacznie więcej – porady i doświadczenie uznanych biznesmenów, a także możliwość wspólnego rozwijania swojej kreatywności w biznesie – mówi Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Business Group.

Kuźniar i Sadowski w ramach kampanii online na specjalnie utworzonej stronie będą publikować materiały dla współczesnych biznesmenów.