Kraj

Sokołów podsumowuje plażowe lato

Producent mięsa i wędlin zadowolony z frekwencji podczas swoich eventów.

Sokołów podsumowuje plażowe lato
Przez osiem wakacyjnych weekendów, w ramach “Projektu Plaża” telewizji TVN Strefa Sokołowa gościła w kolejnych nadmorskich miejscowościach. Zgromadzeni goście mogli korzystać z kulinarnej wiedzy i doświadczenia szefa kuchni Sokołów Dominika Moskalenki, degustować najnowsze produkty oraz uczestniczyć w konkursach, grach i animacjach.
Świnoujście, Dziwnów, Kołobrzeg, Mielno, Darłowo, Ustka, Władysławowo i Olsztyn – w tych miejscowościach podczas kolejnych letnich weekendów można było korzystać z Strefy Sokołowa. Jak zapewnia biuro prasowe, Strefę co weekend odwiedzało od 25 tys. do 37 tys. osób.
Wydarzenia i aktywności z “Projektu Plaża” były relacjonowane w programach: “Co za tydzień” (TVN i TVN Style), “Dzień dobry wakacje” (TVN), “Tymczasem na plaży” (TTV) oraz mediach online.
Równolegle w pasie nadmorskim od Międzyzdrojów do okolic Ustki prowadzona była promocyjna akcja sprzedażowa “Projekt Lato”, w której uczestniczyli pracownicy wyłonieni drogą konkursu wewnętrznego. Lokalne punkty handlowe zostały zaopatrzone w najbardziej poszukiwane w okresie letnim produkty z oferty przekąsek mięsnych (m.in. Salami Chips, Salami Snack, Salamitki czy Orliki) oraz wakacyjne zestawy z piłkami plażowymi, odblaskowymi opaskami na dane kontaktowe dla dzieci i piłkami antystresowymi.
Sokołów poinformował, że realizował te działania bez udziału agencji zewnętrznych.