Dzisiaj w serwisie zadebiutuje specjalnie wyprodukowany na jego potrzeby serial: “The Children of 9/11: 15 Years Later”, który przedstawia losy pięciorga amerykańskich nastolatków urodzonych po zamachach 11 września. Odcinki trwają blisko godzinę i mają być – na obecną chwilę – sztandarowym przykładem inwestycji digitalowych wydawnictwa. Przedstawiciele Time’a w oficjalnych wypowiedziach mówią nawet o “przełamaniu kolejnej komunikacyjnej bariery i otworzeniu nowego ekosystemu”.
Serwis w formule 24/7 za darmo będzie dostępny na urządzeniach mobilnych po pobraniu aplikacji lub w systemach VoD; ma zawierać treści głównie z zakresu życia celebrytów, talk shows oraz transmisje live z takich wydarzeń jak np. rozdanie nagród Emmy.
Ten ruch Time Inc. jest oczywiście spowodowany dynamicznie zmieniającą się strukturą wydatków reklamowych w Stanach. W 2016 r. wydatki reklamodawców w obszarze digitalu mają osiągnąć pułap 9,9 mld dol., a w roku 2020 suma ta ma ulec niemal potrojeniu, do pułapu 28,1 mld dol.
Według oświadczeń przedstawicieli Time’a wydawca jeszcze w tym roku wyprodukuje ok. 40 tys. ekskluzywnych materiałów wideo dostosowanych parametrami do różnych platform komunikacyjnych. Wśród największych reklamodawców wydawnictwa korzystających z kontentu digitalowego znajdują się już NBC Entertainment, L’Oréal USA czy MillerCoors LLC.
(WSJ)