Kraj

Belriso przypomina smaki dzieciństwa

Marka z portfolio Zott zachęca do spróbowania nowego wariantu ryżu na mleku i ogłasza konkurs na zdjęcie.

Belriso przypomina smaki dzieciństwa
Marka Belriso z portfolio firmy Zott Polska startuje z konkursem, którego celem jest promowanie nowego wariantu smakowego deseru mlecznego – Krówka.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić deser Zott Belriso Krówka i zachować dowód zakupu. Następnie wejść na stronę konkursu, wgrać swoje zdjęcie i stworzyć kolaż przy użyciu dostępnych naklejek, filtrów i tekstów. Do wygrania – 40 aparatów Polaroid Snap i 200 sztuk wydruku kolażu w formie plakatu.
GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za organizację konkursu (idea, landing page, mechanizm i moderacja konkursu oraz nagrody). Dodatkowo agencja przygotowała też formaty reklamowe i prowadzi działania w Facebooku. Kampania prowadzona jest w Facebooku, wykorzystuje też GDN i mailingi. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Poland.