Kraj

Wydawnictwo Unit wprowadza nowości i uzupełnia ofertę istniejących tytułów

Unit - Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. otworzyło w nakładzie 2,5 tys. egzemplarzy nowy tytuł fachowy - kwartalnik "Świat...

Unit – Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. otworzyło w nakładzie 2,5 tys. egzemplarzy nowy tytuł fachowy – kwartalnik “Świat Skór”, skierowany do branży skórzanej i garbarskiej. Jest on uzupełnieniem ukazującego się od 1997 r. miesięcznika Unitu skierowanego do branży obuwniczej – “Świat Butów”. Wydawnictwo do “TextilWirtschaft Moda Forum”, swego pisma branży odzieżowej, zaczęło dołączać integralny dodatek “Tekstra” poświęcony tekstyliom, dodatkom i maszynom krawieckim. Jego atutem są wykroje skierowane do fachowej produkcji odzieżowej. Unit podjął też w ostatnim czasie decyzję o przekształceniu dwóch swoich czasopism “Sklep Sportowy” i “Dziecięcy Styl” w katalogi, na co wpłynęło zapotrzebowanie branż. Oba sektory, sportowy i produktów dla dzieci, uznały, że nie są w stanie zapewnić sobie promocji za pośrednictwem często ukazujących się magazynów. W powstałych katalogach klienci odtrzymali od Unitu propozycję zakupu prezentacji po atrakcyjnych cenach. Połowa strony w “Sklepie Sportowym” kosztuje 700 zł, a w “Dziecięcym Stylu” – 500 zł. Nowością Unitu jest katalog zegarków “Top Class Chronos”, którego początkowy 14-tysięczny nakład, jak poinformował wydawca, po kilku tygodniach wprowadzenia na rynek rozszedł się w 70 proc. “Top Class Chronos” jest przeglądem ponad 220 marek i 1300 modeli zegarków w różnych przedziałach cenowych aż po zegarki w cenie ponad 500 tys. euro. (KP)