Kraj

Ministerstwo Finansów przedłuża Narodową Loterię Paragonową

Projekt realizowany przez konsorcjum Unique One i NuOrder będzie trwał jeszcze co najmniej przez sześć miesięcy.

Ministerstwo Finansów postanowiło przedłużyć Loterię Paragonową o sześć miesięcy. To projekt, który wystartował 1 października 2015 r. Branie paragonów ma wspierać uczciwy obrót gospodarczy. 

– Gdy startowała Narodowa Loteria Paragonowa, tylko 7 proc. Polaków, w sytuacji kiedy nie otrzymywała paragonu, upominało się o niego. Już w pierwszych miesiącach trwania akcji zaobserwowaliśmy pozytywne efekty, liczba ta wzrosła do 31 proc. w przypadku towarów, a w przypadku usług do 28 proc. (z 5 proc.) – mówi Waldemar Grzegorczyk, rzecznik prasowy, dyrektor biura komunikacji i promocji w Ministerstwie Finansów.

Loteria w zeszłym roku według raportu Google Trends była tematem nr 1 w kategorii “tematy, o których się mówiło”. Obecnie liczba zgłoszeń (od początku loterii) przekroczyła 100 mln.

Do zadań agencji Unique One należy przygotowanie i realizacja loterii oraz jej całościowa obsługa – w tym zaprojektowanie i wykonanie wirtualnego studia telewizyjnego, prowadzenie losowań na żywo oraz obsługa infolinii. Drugim partnerem w konsorcjum jest NuOrder odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej akcji w internecie oraz obsługę kanału poświęconego akcji w serwisie YouTube oraz przygotowanie strony internetowej loterii.