Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę SuperNet. Jej trzon stanowią trzy główne pakiety usług T1, T2 i T3, które zawierają: od nielimitowanych rozmów, przez nielimitowane wiadomości MMS i SMS, aż do nielimitowanego transferu danych. Poszczególne części składowe (np. limit transferu danych: 5, 10 GB lub bez limitu) można w nich zmieniać i od tego zależy ich cena, a także ceny urządzeń (przede wszystkim smartfonów) oferowanych wraz z nimi.
– Jako branża daliśmy się zapędzić w róg. Wszyscy rywalizują tylko na jak najniższe ceny. My chcemy od tego odejść – deklaruje Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.
– Chcemy, by klienci docenili wartość produktu, jaki im oferujemy, a tym produktem jest najwyższa jakość, a także np. bezpieczeństwo danych klienta. Dlatego udostępniamy właśnie takie usługi – mówi z kolei Elżbieta Wójcik, członek zarządu i jednocześnie szefowa rynku masowego T-Mobile Polska.
T-Mobile wprowadził np. pakiet zabezpieczeń urządzeń mobilnych przed cyberatakami oraz dwie dodatkowe karty SIM w ramach jednego abonamentu – do wykorzystania w dodatkowych urządzeniach (np. w laptopie lub tablecie).
Także sprzedawcy w salonach T-Mobile otrzymają nowe narzędzia, aplikacje, dzięki którym będą sprawniej i lepiej obsługiwać klientów (np. dzięki dokładnej kalkulacji jego potrzeb).
– Rok 2016 to rok porządkowania oferty i wyjścia z komunikacją, która da nam tak potrzebną siłę. W tym roku naszym celem jest zatrzymanie odchodzenia klientów. W 2017 r. zamierzamy być liderem w pozyskiwaniu klientów – deklaruje Wójcik.
Oferta SuperNetu T-Mobile będzie wspierana silną kampanią reklamową. Szefowa rynku masowego mówi wręcz o premierze zupełnie nowej komunikacji. Operator zatrudnił do reklam parę aktorów: Maję Ostaszewską i Piotra Stramowskiego, którzy wspólnie wystąpili w ostatnim firmie Patryka Vegi “Pitbull. Nowe porządki”.
Kreację tych reklam przygotowała agencja Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.
Oprócz telewizji i internetu mediamiks kampanii uzupełniają: radio (w tym stacje internetowe), OOH w tym infoscreeny, kanały digital, oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.
Kreacje w internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
Według danych na koniec czerwca br. T-Mobile Polska obsługiwał 11,635 mln użytkowników komórek i formalnie był najmniejszym z czwórki operatorów na rynku.
W pierwszej połowie tego roku znacząco jednak zwiększył aktywność komunikacyjną zarówno w zakresie działań wizerunkowych, jak i promocyjnych. Jego udział w wydatkach reklamowych w mediach ATL (telewizja, prasa, radio), w całej branży telekomunikacyjnej wyniósł 24 proc., o 6 pkt proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. (dane operatora).