Kraj

Amica chce intrygować designem

Firma promuje linię piekarników Integra oraz In.

Amica chce intrygować designem
Startuje nowa kampania linii piekarników firmy Amica – Integra. Zintegrowana kampania 360 stopni obejmuje m.in. działania w TV, internecie, prasie, social mediach oraz materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
Celem działań jest zaprezentowanie dwóch różnych linii sprzętów kuchennych do zabudowy wyróżniających się zaawansowaną technologią i eleganckim designem. Bohaterami kampanii są piekarniki z obu linii: In. oraz Integra.
W promocji sprzętów z linii In. najważniejszym elementem komunikacji ma być wysoka estetyka wykonania oraz inteligentne i innowacyjne rozwiązania. W urządzeniach z linii Integra szczególny nacisk położony jest na dopracowany design i użyteczne technologie. Zintegrowana kampania promocyjna obejmuje kompleksowe działania zarówno off jak i online. Spoty reklamowe sprzętów można zobaczyć w trakcie najlepszego czasu antenowego w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych. Dodatkowo na TLC, Discovery Science oraz Discovery Historia emitowany jest zyskujący coraz większą popularność format Ident Spot. Reklamy są również wyświetlane przed seansami filmowymi w sieciach kin Multikino oraz Cinema City. Piekarniki Amica goszczą też na ekranach telewizorów osób oglądających najnowszą edycję programu kulinarnego “MasterChef”, którego firma po raz kolejny jest sponsorem.

Na stronie domowej Amica powstał microsite oraz landing page prezentujący piekarniki obu linii. Reklamy produktowe można zobaczyć w najważniejszych portalach internetowych, takich jak Wp.pl, Onet.pl czy Gazeta.pl oraz VoD i YouTube, również w wersjach mobilnych. Aktywności w social mediach obejmują platformy: Facebook, Instagram oraz Pinterest. W ramach działań PR Amica podjęła również współpracę z mediami technologicznymi oraz lifestyle, a także z popularnymi blogerami.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreację reklamy telewizyjnej opracowała agencja Change. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications. Za realizację kampanii online odpowiada agencja VMR. Akcja potrwa do połowy listopada.