Wystartowała pierwsza w historii globalna kampania portalu Etsy. Na platformie twórcy oferują bezpośrednio własne produkty (biżuterię, ubrania, ceramikę). Kampania będzie miała intensywne odsłony w sześciu najważniejszych dla portalu rynkach: Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Australii, Francji i Niemczech.
Komunikacja składa się z dwóch filmów, które będą wyświetlane w Facebooku, YouTube i Instagramie.
Pierwszy to “Szafka nocna”, ukazująca różne podejścia i różne sposoby traktowania szuflad. Druga to “Kubki”, podkreślająca różne preferencje estetyczne. W 2014 r. portal wystartował z kampanią w Wielkiej Brytanii (kreacja: Big Al) – to największy rynek zbytu dla tego podmiotu. Za kreację nowej kampanii odpowiada Office of Baby z Nowego Jorku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada samo Etsy, działania w social mediach wspiera Adaptly.
Etsy powstało w 2005 r. na Brooklynie, obecnie ma 1,7 mln aktywnych sprzedawców.
(Campaign)