Zagranica

Etsy startuje z pierwszą globalną kampanią

Portal dla ludzi kreatywnych w swojej komunikacji akcentuje różnorodność.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYaYA-GUZBVk%23t%3D13%22%7D
Wystartowała pierwsza w historii globalna kampania portalu Etsy. Na platformie twórcy oferują bezpośrednio własne produkty (biżuterię, ubrania, ceramikę). Kampania będzie miała intensywne odsłony w sześciu najważniejszych dla portalu rynkach: Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Australii, Francji i Niemczech.
Komunikacja składa się z dwóch filmów, które będą wyświetlane w Facebooku, YouTube i Instagramie.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBexJ4tT0m-M%23t%3D14%22%7D
Pierwszy to “Szafka nocna”, ukazująca różne podejścia i różne sposoby traktowania szuflad. Druga to “Kubki”, podkreślająca różne preferencje estetyczne. W 2014 r. portal wystartował z kampanią w Wielkiej Brytanii (kreacja: Big Al) – to największy rynek zbytu dla tego podmiotu. Za kreację nowej kampanii odpowiada Office of Baby z Nowego Jorku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada samo Etsy, działania w social mediach wspiera Adaptly.

Etsy powstało w 2005 r. na Brooklynie, obecnie ma 1,7 mln aktywnych sprzedawców.

(Campaign)