Kraj

Justyna Ganczarek-Jach pokieruje marketingiem Telewizji Puls

Obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Przejmuje obowiązki Przemysława Wzorka, który kończy współpracę z Telewizją Puls.

Justyna Ganczarek-Jach pokieruje marketingiem Telewizji Puls
Justyna Ganczarek-Jach, dotychczasowa menedżer ds. sprzedaży Telewizji Puls, awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. To nowe stanowisko w firmie utworzone po połączeniu działów sprzedaży i marketingu. Oprócz sponsoringu, sprzedaży specjalnej i współpracy z brokerem reklamowym będzie teraz odpowiedzialna również za działania marketingowe Telewizji Puls, promocję obu kanałów nadawcy oraz wsparcie działań Fundacji TV Puls “Pod Dębem”.

Justyna Ganczarek-Jach jest związana z Telewizją Puls od lipca 2013 r. Wcześniej pracowała m.in. w biurach reklamy Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat. Współtworzyła też stację TTV należącą do Grupy TVN.

Justyna Ganczarek-Jach przejmuje obowiązki dyrektora marketingu Telewizji Puls od Przemysława Wzorka, który z końcem września kończy współpracę z nadawcą.