Kraj

Bakalland w kinach obok kinowych hitów

Firma startuje z promocją nowych przekąsek.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 5 września, marka Bakalland wystartowała z kampanią wspierającą linię swoich nowych bakalii przekąskowych. We wrześniu dodatkowo skupi się na obecności w sieci kin Cinema City. Rozpoczęcie sprzedaży produktów w barach kinowych sieci Cinema City wspiera kampania obejmująca emisję pięciu 15-sekundowych spotów w bloku specjalnym oraz sponsoring sal kinowych w pięciu miastach. Ekspozycję marki zapewnią także postery i roll-upy. Kreację spotu przygotowała agencja Liquid Thread (Grupa SMG). Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania została przygotowana przez zespół działu marketingu Bakallandu. Działania w kinach Cinema City koordynuje New Age Media.
W barach kinowych dostępnych będzie pięć różnych wariantów smakowych bakaliowych snacków w poręcznych opakowaniach o przewrotnych nazwach: Koko Loko, O!żesz Sezam, Love Las, Cud Miód i Słona Ona. Każdy produkt promowany będzie w oddzielnym spocie.
Akcji na rzecz nowej linii bakalii przekąskowych towarzyszy kampania sponsoringowa i product placement w programie “Mam talent” (TVN) oraz działania PR z udziałem influencerów i komunikacja w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała strona produktowa www.musiszprzekasic.pl, gdzie dostępne będą informacje o nowościach.