Kraj

Mediafarm dołącza do IAB Polska

Firma chce uczestniczyć w pracach na rzecz tworzenia dobrych praktyk, neutralizowania największych zagrożeń stojących przed branżą internetową m.in. blokowania reklam.

Mediafarm dołącza do IAB Polska
Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołącza sieć reklamowa Mediafarm. Mediafarm specjalizuje się w reklamie wideo pre-roll oraz w dotarciu do dzieci w internecie. Bazuje na bezpośrednich relacjach z wydawcami serwisów internetowych oferujących strumieniowane treści premium: VoD, streaming muzyki, audio, gier, kanałów TV i innych. Sieć Mediafarm jest zbudowana z bardzo różnorodnych serwisów, dzięki czemu pozwala na dotarcie do bardzo różnych grup internautów i budować wysoki zasięg kampanii.

– Jesteśmy żywotnie zainteresowani aktywnym udziałem w pracach związku, chcielibyśmy mieć wpływ na prace organizacji, szczególnie w obszarach w których działamy, czyli reklamy wideo, display i rich mediów. Liczymy także na możliwość uzyskania wpływu na tworzenie dobrych praktyk neutralizowania największych zagrożeń stojących przed naszą branżą, m.in. blokowania reklam – deklaruje Tomasz Bruss, managing director Mediafarm.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.