Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołącza sieć reklamowa Mediafarm. Mediafarm specjalizuje się w reklamie wideo pre-roll oraz w dotarciu do dzieci w internecie. Bazuje na bezpośrednich relacjach z wydawcami serwisów internetowych oferujących strumieniowane treści premium: VoD, streaming muzyki, audio, gier, kanałów TV i innych. Sieć Mediafarm jest zbudowana z bardzo różnorodnych serwisów, dzięki czemu pozwala na dotarcie do bardzo różnych grup internautów i budować wysoki zasięg kampanii.
– Jesteśmy żywotnie zainteresowani aktywnym udziałem w pracach związku, chcielibyśmy mieć wpływ na prace organizacji, szczególnie w obszarach w których działamy, czyli reklamy wideo, display i rich mediów. Liczymy także na możliwość uzyskania wpływu na tworzenie dobrych praktyk neutralizowania największych zagrożeń stojących przed naszą branżą, m.in. blokowania reklam – deklaruje Tomasz Bruss, managing director Mediafarm.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.