Kraj

Walk Creative dla centrów handlowych Atrium

Działania są prowadzone w kanałach OOH, prasie, internecie oraz wewnątrz galerii.

Walk Creative dla centrów handlowych Atrium
We wrześniu br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa centrów handlowych Atrium, w ramach której konsumenci zobaczą dwie linie kreatywne. Działania są prowadzone w kanałach OOH, prasie, internecie oraz wewnątrz galerii. Za ich realizację odpowiada Walk Creative.
Jesienna odsłona kampanii realizowana jest pod hasłem “Wielkie modobranie oraz “Wielkie rzeczy”. Layouty nawiązują do pory roku kolorystyką i podkreśleniem designerskich trendów. Kreacje powstałe w ramach linii “Magiczny świat” mają pokazywać, że centra handlowe Atrium to miejsca dla osób, które nie lubią szarości i monotonii. 
Walk Creative odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej obu linii oraz realizację kampanii, w tym stworzenie wszystkich formatów reklamowych. Działania są prowadzone w prasie, internecie i kanałach OOH. Kampania jest również wspierana materiałami POS w centrach handlowych.
Zdjęcia wykorzystane w ramach działań reklamowych pochodzą z sesji zdjęciowej, której realizacja była koordynowana przez Walk Creative. Fotografie powstałe w jej ramach będą wykorzystywane w komunikacji galerii handlowych Atrium w kolejnych latach. Zdjęcia zostały wykonane przez Izę Grzybowską i Zuzę Krajewską, stylizacją zajęli się Magda Jagnicka i Maciej Spadło.