Kraj

Startuje kampania reklamowa filmu "Wołyń"

Isobar i dom mediowy Carat realizują akcję pod hasłem "Pojednanie".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzapR708YQdg%22%7D
Agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) realizują niestandardową kampanię pt. “Pojednanie” promującą wchodzący na ekrany kin nowy film w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego “Wołyń”.

Na potrzeby projektu zorganizowany został specjalny przedpremierowy pokaz filmu dla par polsko-ukraińskich. Po seansie zarejestrowano z nimi wywiady, w których dzielili się swoimi przeżyciami i uczuciami związanymi z filmem oraz swoimi osobistymi historiami. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnej wymowy “Wołynia”, o którym sam Smarzowski mówi, że ma budować mosty, a nie mury. Projekt “Pojednanie” jest elementem kampanii promującej film.

Działania promocyjne obejmują kampanię telewizyjną, OOH oraz online. Kampanie na zlecenie Forum Film Poland, dystrybutora filmu przygotowały i zrealizowały agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska oraz Carat Polska.