Agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) realizują niestandardową kampanię pt. “Pojednanie” promującą wchodzący na ekrany kin nowy film w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego “Wołyń”.
Na potrzeby projektu zorganizowany został specjalny przedpremierowy pokaz filmu dla par polsko-ukraińskich. Po seansie zarejestrowano z nimi wywiady, w których dzielili się swoimi przeżyciami i uczuciami związanymi z filmem oraz swoimi osobistymi historiami. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnej wymowy “Wołynia”, o którym sam Smarzowski mówi, że ma budować mosty, a nie mury. Projekt “Pojednanie” jest elementem kampanii promującej film.
Działania promocyjne obejmują kampanię telewizyjną, OOH oraz online. Kampanie na zlecenie Forum Film Poland, dystrybutora filmu przygotowały i zrealizowały agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska oraz Carat Polska.