Kraj

Marka Winiary świętuje 75-lecie

Marka z portfolio Nestle startuje z urodzinową kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvp9KfhUPoNc%22%7D
Marka Winiary z portfolio Nestle świętuje swoje 75. urodziny. Startuje z jubileuszową kampanią, podkreślającą długą tradycję na rynku.
W ofercie marki znajduje się ponad 230 produktów, takich jak: majonezy, buliony, zupy, produkty z serii Winiary Pomysł na…, sosy, przyprawy, dania instant, galaretki, kisiele i budynie, które zajmują jedną z kluczowych pozycji w większości segmentów rynku wyrobów kulinarnych. W rozległej komunikacji marketingowej marka dziękuje konsumentom za zaufanie i wiele lat wspólnego gotowania przesłaniem: “Od 75 lat jesteśmy w najlepszym miejscu, w waszych rękach. Dziękujemy”.
Komunikacja będzie obejmowała ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę handlową oraz lifestyle’ową, a także działania w internecie, m.in. w fanpage’u marki w Facebooku czy na stronie Winiary.pl.
W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS oraz specjalnie przygotowane z okazji jubileuszu zestawy produktów marki Winiary z gadżetem kuchennym. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Publicis. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada MEC.