Kraj

Tymbark ogłasza nadejście jesieni

Marka Maspeksu promuje soki jabłkowe "tłoczone z uczuciem".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSFSg2R9n-44%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Tymbark, marka z portfolio Maspeksu, startuje z kampanią promującą soki jabłkowe. Przy okazji marka informuje również o nowych, wygodnych formatach soków 100 proc. – są one teraz dostępne także w kwadratowych butelkach.
Kampania wystartowała wczoraj. Akcja będzie komunikowana za pomocą dwóch spotów: 30- i 15-s. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox. Za zakup mediów – Mindshare.