Kraj

79 kampanii nominowanych do nagród Effie Awards 2016

Jury obradowało pod przewodnictwem Anny Jakubowski, do końca czerwca br. dyrektora generalnego Coca-Cola Poland Services.

Tegoroczne jury nominowało 79 kampanii do nagród Effie Awards 2016. Prace zostały ocenione pod
kątem efektywności działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe. Do XVII edycji konkursu  zostały zgłoszone 194 kampanie w 24 kategoriach. Ponad 110 jurorów oceniło zgłoszone projekty w trzech etapach.

– W tym roku jury spośród 194 zgłoszonych prac wyłoniło 79 zasługujących na nominacje. To podobny procent
prac nominowanych co w latach ubiegłych. Najwięcej, bo 7 nominacji przyznano w kategorii long term, a po 5 w
kategoriach: żywność, telekomunikacja, bankowość, dobra konsumenckie, brand experience, oraz 4 nominacje
w kategorii branded content – mówi Anna Zimecka project director SKM SAR.

Jury Effie Awards, podzielone na siedem grup eksperckich, obradowało pod przewodnictwem Anny Jakubowski, do końca czerwca br. dyrektora generalnego Coca-Cola Poland Services odpowiadającej za Polskę oraz kraje bałtyckie. Kampanie były oceniane w czterech obszarach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Pełna lista nominowanych dostępna jest tutaj.