Kraj

Unique One dla Makro

Ogólnopolska akcja potrwa do końca stycznia 2017.

Unique One dla Makro
Makro Cash and Carry Polska powierzyło agencji Unique One opracowanie programu i loterii konsumenckiej o nazwie “Urodzinowa Punktomania Makro”. Akcja objęła całą Polskę.
Punktomania wystartowała 13 września i potrwa do 31 stycznia 2017 r. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać rejestracji na stronie WWW. W programie za każde 50 zł brutto wydane w halach Makro uczestnik otrzyma 1 punkt, a jeśli wyrazi zgodę na udział w loterii, to za każde 50 zł brutto otrzyma 1 los w loterii. Punkty mogą być wymieniane na rabaty na zakup określonych produktów z różnych kategorii (m.in. wyposażenie domu, AGD, RTV). W loterii do wygrania są dwa samochody Skoda Fabia Combi Joy.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także przygotowanie platformy WWW oraz  katalogu.
Akcja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. internet, e-mail oraz materiały POS.