Kraj

Słodka Chwila z kolejną kampanią telewizyjną

Producent kisieli wspiera rozgrzewające warianty na jesień.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-NT4ZLCIZVs%22%7D
Dr. Oetker wystartował z kampanią wspierającą m.in. swoją rozgrzewającą linię kisieli Słodka Chwila. Kampania wspierająca sprzedaż produktów jednoporcjowych będzie prowadzona w telewizji, internecie i mediach społecznościowych.
Późniejszą jesienią Dr. Oetker będzie komunikować Słodką Chwilą Rozgrzewającą. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSSUOGzRjzt0%22%7D
Na stronie WWW marki oraz w fanpage’u Słodka Chwila w Facebooku pojawią się filmy z inspiracjami i prostymi pomysłami na przyjemności ze Słodką Chwilą.
Kampania w telewizji zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej szeroki asortyment (kisiele, budynie i kaszki) oraz krótszych formatów komunikujących dany typ produktu. Spoty emitowane są zarówno w szerokozasięgowych stacjach – TVN, Polsat, jak również w kanałach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej.
Za kreację spotu promującego klasyczny asortyment odpowiadał Albert Lumberjacker, za produkcję dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i produkcję reklamy rozgrzewających kisieli Słodka Chwila odpowiedzialna jest agencja i studio produkcyjne GPD. Natomiast planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.