Kraj

Magazyn "Fluid" w niekonwencjonalny sposób promuje się w Radiu 94

Magazyn "Fluid" (wydawnictwo Cicha Lipa) rozpoczął promocję w Radiu 94. Codziennie do 3 grudnia br. między godz. 10 a 14...

Magazyn “Fluid” (wydawnictwo Cicha Lipa) rozpoczął promocję w Radiu 94. Codziennie do 3 grudnia br. między godz. 10 a 14 słuchacze radia będą mogli wygrywać nagrody ufundowane przez “Fluid”. Konkurs trafił do pasma Aleksandra Ostrowskiego do programu “Konkursso”, w którym prowadzący opisuje czasem dość prozaiczny przedmiot w niekonwencjonalny sposób. Zadaniem uczestników zabawy jest odgadnięcie, o czym mowa. “Fluid” po raz pierwszy korzysta z takiej formy promocji radiowej. Traktuje ją w sposób testowy przed przyszłorocznymi większymi planami promocyjnymi. Magazyn o nowych trendach i stylach życia “Fluid” ukazuje się od października 2000 r. Miesięczny nakład wynosi 50 tys. egzemplarzy, z czego, jak podaje wydawca, średnio sprzedaje się ok. 37 tys. Wydanie lutowe “Fluidu” w przyszłym roku ukaże się w nowym layoucie. (KP)