Marka odzieży Wrangler wystartowała z globalną kampanią adresowaną do kobiet. Wpisuje się ona w nurt walki ze stereotypami.
Marka zapewnia, że całkowicie zmieniła proces projektowania dżinsów damskich, odrzucając dotychczasową praktykę, w której proporcje jednej modelki są podstawą wszystkich fasonów.
Idea Body Bespoke to pomysł, aby każdy z 11 dostępnych rozmiarów zaprojektowany był nieco inaczej, by zapewnić atrakcyjne linie i proporcje każdemu z nich. Cały sekret tkwi w tylnej kieszeni i jej pozycji – to właśnie ten element przesądza o tym, czy dżinsy dobrze prezentują się na sylwetce i podkreślają jej walory.
Konceptowi Body Bespoke towarzyszy kampania, do której Wrangler zaprosił Kimbrę – nowozelandzką piosenkarkę i zdobywczynię nagrody Grammy. Komunikacja zachęca do zmiany postrzegania kobiet i przeniesienie uwagi z oczywistych atrybutów kobiecości na ich osiągnięcia życiowe. Krótki film z udziałem piosenkarki przedstawia cztery ambasadorki Body Bespoke. Są to włoska medalistka z olimpijskimi sukcesami Francesca Piccinini, brytyjska felietonistka i aktywistka transgender Paris Lees, polska dziennikarka muzyczna i prezenterka radiowa Gabi Drzewiecka oraz Nikeata Thompson, pół-Brytyjka, pół-Niemka, znana z osiągnięć tanecznych i choreograficznych, w inspirujący sposób opowiadają o swoich sukcesach i sile kobiet. Filmowi towarzyszy pełna emocji piosenka Kimbry o wymownym tytule “Ain’t About What’s Behind Me”.
Za kreację kampanii odpowiada agencja We Are Pi z Amsterdamu, spot wyreżyserował Brett de Vos.