Kraj

J. Walter Thompson Warsaw przygotowała nową kampanię marki Lion [wideo]

Kreacja polskiej agencji będzie też adaptowana na pozostałych rynkach CEE.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3f_e47fu81s%22%7D
J. Walter Thompson Warsaw rozpoczęła realizację kampanii batonów Lion (Nestle). Agencja odpowiada za opracowanie strategii, założeń oraz produkcję kampanii, która realizowana jest w dwóch głównych kanałach – TV i digitalu.

Działania w social mediach zostały przygotowane w ścisłej współpracy z Facebookiem. Wykorzystano najnowsze dostępne formaty, takie jak canvas, cinemagraph oraz posty 3D. Istotną częścią kampanii mają być dedykowane formaty wideo na kanały YT i FB obejmujące serię sześć różnych pre-rolli bazujących na głównym spocie.

Kampania przygotowana na rynek polski będzie adaptowana na pozostałe rynki CEE. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.