Kraj

Mojca Tirš i Rafał Michałek-Czerepak pokierują kreacją w Cheil Polska

Duże zmiany w agencji.

Cheil Polska, należąca do grupy Cheil Worldwide, przechodzi gruntowną restrukturyzację. Jak informowaliśmy 1 września br. w MMP24, z agencją rozstało się w ostatnim czasie czterech zarządzających poszczególnymi działami Cheil Poland. W związku z tym reorganizacja miała miejsce głównie na stanowiskach zarządzających. Całość obowiązków dyrektora kreatywnego została przejęta przez Mojcę Tirš, która wcześniej dzieliła tę rolę z Piotrem Cedzyńskim. W Polsce rozpoczęła karierę od pracy w agencji BBDO Warszawa, gdzie współtworzyła komunikację dla takich marek, jak: Procter & Gamble, Mars Polska, Bayer, Vectra czy Mercedes-Benz. Kreacją Cheil Polska zarządza obecnie wraz z pełniącym funkcję head of art directors Rafałem Michałek-Czerepakiem. We wcześniejszych latach zdobywał on doświadczenie, pracując w agencjach TBWA, DDB & Tribal, Euro RSCG, BBDO, dla klientów takich jak Coca-Cola, Vectra, Nestle, Mars, PZU, Gillette.

Działem strategii kieruje Rafał Piasecki, wcześniej związany z takimi agencjami, jak: Young & Rubicam, CAM Media oraz DDB & Tribal, w których zajmował się kampaniami m.in. dla: T-Mobile, Tchibo, Polkomtel, PZU, Danone, Żywiec Zdrój, Unilever. Na stanowisku head of strategy w Cheil Polska zastąpił Monikę Niechajewicz.

Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko business lead.