Zagranica

Jetix przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci

Jetix Europe, właściciel kanału telewizyjnego dla dzieci Jetix (wcześniej Fox Kids), przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci. Przewodnik...

Jetix Europe, właściciel kanału telewizyjnego dla dzieci Jetix (wcześniej Fox Kids), przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci. Przewodnik skierowany jest do reklamodawców i domów mediowych – głównie media plannerów. Publikacja zawiera najważniejsze informacje na temat reklamy dla dzieci i samej widowni dziecięcej z 17 europejskich rynków. Publikacja ma być wydawana regularnie. Kolejne edycje mają zawierać uaktualniane informacje na temat wprowadzania nowych kanałów TV i najnowszych trendów wśród widowni telewizyjnej. Zdaniem przedstawicieli kierownictwa Jetix Europe publikacja ma m.in. pomóc w lepszym poznaniu różnic kulturowych na lokalnych rynkach i w przygotowywaniu skuteczniejszej komunikacji reklamowej. Nazwa Fox Kids została zastąpiona przez Jetix po globalnym porozumieniu Jetix Europe i ABC Cable Networks, części koncernu Walt Disney Co. (“BrandRepublic”)